ELIB - UACU Repository

AI and business growth: a focus on marketing and management (based on Jüdische Gemeinde case)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Zharova, L. V. en
dc.contributor.author Omelaienko, Iryna en
dc.date.accessioned 2024-08-21T07:28:14Z
dc.date.available 2024-08-21T07:28:14Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Omelaienko I. AI and business growth: a focus on marketing and management (based on Jüdische Gemeinde case): Bachelor's Quatification Work: Specialty 292 – International Economic Relations/ Omelaienko Iryna. - Kyiv, 2024. - 68 p. en_US
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/238
dc.description.abstract The work focuses on the the impact of artificial intelligence (AI) on business growth, with a specific focus on marketing and management. Today, artificial intelligence technologies have established themselves as an important part of the modern world, capable of integrating into many areas of our lives and business. AI has revolutionised management practices by enhancing personnel management efficacy, and fostering new work opportunities while simplifying customer interactions. This technology is being developed in all areas of business, which not only optimises the business processes of companies, but also improves their financial results. When making the research, the materials of “Jüdische Gemeinde” were used, namely, surveys, attracting customers via social networks and online webpage of the organisation were studied. The work draws conclusions about the impact of AI on modern organizations and management of all AI processes, and also provides recommendations on AI implementation and benefits maximisation in the organisation. en_US
dc.description.abstract Робота зосереджена на впливі штучного інтелекту (ШІ) на розвиток бізнесу, з особливим акцентом на маркетингу та менеджменті. Сьогодні технології штучного інтелекту зарекомендували себе як важлива частина сучасного світу, здатна інтегруватися в багато сфер нашого життя та бізнесу. AI зробив революцію в управлінській практиці, підвищивши ефективність управління персоналом і сприяючи створенню нових робочих місць, одночасно спрощуючи взаємодію з клієнтами. Ця технологія розвивається у всіх сферах бізнесу, що не тільки оптимізує бізнес-процеси компаній, але й покращує їх фінансові результати. При проведенні дослідження були використані матеріали «Jüdische Gemeinde», а саме опитування, залучення клієнтів через соціальні мережі та інтернет-сторінку організації. У роботі зроблено висновки про вплив ШІ на сучасні організації та управління всіма процесами ШІ, а також надано рекомендації щодо впровадження ШІ та максимізації переваг в організації. uk
dc.language.iso en en_US
dc.subject artificial intelligence en_US
dc.subject AI implementation en_US
dc.subject AI technologies en_US
dc.subject business development en_US
dc.title AI and business growth: a focus on marketing and management (based on Jüdische Gemeinde case) en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу