ELIB - UACU Repository

Models of Digital Democracy as the Basis of Management in the Combined Consumption of Corporate Technologies (based on the Business Media Network case)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Seleznova, Ruslana en
dc.contributor.author Kosharna, Anastasiia en
dc.date.accessioned 2024-08-22T07:16:26Z
dc.date.available 2024-08-22T07:16:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Kosharna A. Models of Digital Democracy as the Basis of Management in the Combined Consumption of Corporate Technologies (based on the Business Media Network case): Bachelor's Quatification Work: Specialty 073 – Management/ Kosharna Anastasiia. - Kyiv, 2024. - 73 p. en_US
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/252
dc.description.abstract This Bachelor's Qualification Work examines the concepts of digital democracy and its impact on corporate management, with a specific focus on the Business Media Network Corporation. This study explores how digital democracy models may be used to monitor corporate technology's collective use efficiently. The study examines the philosophical foundations of digital democracy and its implementation in corporate settings, specifically focusing on the practice of data democratization. Moreover, it assesses the preparedness of modern companies to adopt these concepts and highlights typical obstacles they encounter. This paper showcases the actual implementation of digital democracy concepts into corporate management strategies by conducting a thorough analysis of the BMN Corporation. It emphasizes the major advantages, difficulties, and prospects associated with this integration. The research proposes suggestions for enhancing business governance through the use of innovative frameworks that leverage customer feedback, file-sharing activities, and collaborative consumption of corporate technologies. en_US
dc.description.abstract Ця бакалаврська кваліфікаційна робота досліджує концепції цифрової демократії та її вплив на корпоративне управління, з особливим акцентом на корпорації Business Media Network. У цьому дослідженні розглядається, як моделі цифрової демократії можуть ефективно використовуватися для контролю колективного використання корпоративних технологій. Дослідження аналізує філософські основи цифрової демократії та її впровадження в корпоративному середовищі, зокрема акцентуючи увагу на практиці демократизації даних. Крім того, оцінюється готовність сучасних компаній до впровадження цих концепцій та висвітлюються типові перешкоди, з якими вони стикаються. Ця робота демонструє фактичне впровадження концепцій цифрової демократії у стратегії корпоративного управління через детальний аналіз корпорації BMN. У роботі наголошується на головних перевагах, труднощах та перспективах, пов’язаних із цією інтеграцією. Дослідження пропонує рекомендації щодо покращення корпоративного управління за допомогою інноваційних структур, які використовують відгуки клієнтів, діяльність із обміну файлами та спільне споживання корпоративних технологій. uk
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Private Higher Educational Establishment-Institute “Ukrainian-American Concordia University" en_US
dc.subject digital democracy en_US
dc.subject corporate management en_US
dc.title Models of Digital Democracy as the Basis of Management in the Combined Consumption of Corporate Technologies (based on the Business Media Network case) en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу