ELIB - UACU Repository

Increasing efficiency in managing remote employees (based on Jüdische Gemeinde case)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Zharova, L. V. en
dc.contributor.author Omelaienko, Iryna en
dc.date.accessioned 2024-08-29T07:35:05Z
dc.date.available 2024-08-29T07:35:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Omelaienko I. Increasing efficiency in managing remote employees (based on Jüdische Gemeinde case): Bachelor's Quatification Work: Specialty 073 – Management/ Omelaienko Iryna. - Kyiv, 2024. - 74 p. en_US
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/264
dc.description.abstract The work focuses on the development of technology and its impact on the dedicated work of workers. Currently, there are many programs, applications and services for the collaboration of distributed teams. With such tools employers tend to think not only about monitoring the work being performed, but also about how to create a team aimed at a common result, and how this team will interact to organize the effective operation of the company. At the same time, concerns about the health and well-being of remote workers are considered. The "Jüdische Gemeinde" contributed materials for the research, including questionnaires, client acquisition through social media, open sources on the organisation, and an examination of the company's website. The research makes recommendations on how organisations could adopt CRM and reward systems, as well as conclusions regarding how companies should adjust to the new reality of remote labor. en_US
dc.description.abstract Робота зосереджена на розвитку технології та її впливі на віддалену працю працівників. В даний час існує безліч програм, додатків і сервісів для спільної роботи розподілених команд. З такими інструментами роботодавці прагнуть думати не тільки про контроль за виконуваною роботою, а й про те, як створити команду, націлену на загальний результат, і як ця команда буде взаємодіяти для організації ефективної роботи компанії. Водночас враховуються занепокоєння щодо здоров’я та благополуччя віддалених працівників. «Jüdische Gemeinde» надала матеріали для дослідження, включаючи анкети, залучення клієнтів через соціальні мережі, відкриті джерела організації та веб-сайт компанії. Дослідження містить рекомендації щодо того, як організації можуть запровадити CRM та системи винагороди, а також висновки щодо того, як компаніям слід адаптуватися до нової реальності віддаленої праці. uk
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Private Higher Educational Establishment-Institute “Ukrainian-American Concordia University" en_US
dc.subject remote work en_US
dc.subject remote management en_US
dc.subject management technologies en_US
dc.subject performance optimisation en_US
dc.subject innovative technologies en_US
dc.title Increasing efficiency in managing remote employees (based on Jüdische Gemeinde case) en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу