ELIB - UACU Repository

The process of delegation of authority and responsibility in the management of educational organizations (based on Eagles Nest Community School in Foso, Ghana)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Leshchii, Lesya en
dc.contributor.author Koufie-Monney, Michael en
dc.date.accessioned 2024-09-04T11:56:03Z
dc.date.available 2024-09-04T11:56:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Koufie-Monney M. The process of delegation of authority and responsibility in the management of educational organizations (based on Eagles Nest Community School in Foso, Ghana): Bachelor's Quatification Work: Specialty 073 – Management/ Koufie-Monney Michael. - Kyiv, 2024. - 82 p. en_US
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/300
dc.description.abstract The process of delegation of authority and responsibility in the management of educational organizations plays a crucial role in ensuring effective leadership and efficient operation. This paper explores theoretical aspects of delegation of authorities and responsibilities in the management of an educational institution the significance of it, highlighting its benefits, challenges, and best practices. Also the organization of the management system and activities as a whole in eagles nest community school and ways of improving private school management through more effective delegation of authorities and responsibilities. By giving employees more responsibility and a sense of ownership, leaders can empower their team members by assigning them duties and decision-making authority. Delegation is successful when there is clear communication, trust, and appropriate training to guarantee that duties are completed as assigned. Furthermore, successful delegation promotes employee growth, corporate effectiveness, and success all around. This article offers insights into the dynamics of delegation in educational settings through case studies and theoretical frameworks. It also offers educational leaders actionable advice to improve organizational outcomes and improve delegation practices. In addition, this report will showcase some graphical photos, tables and charts of delegation theories, examples of implanted delegation in schools and management styles used in delegation in educations institutions. In educational institutions, delegation is essential for promoting efficiency, enhancing student outcomes, and ensuring smooth operations. Principals, department heads, and other administrative staff often delegate responsibilities to teachers, support staff, and student leaders, allowing them to focus on their core duties while also providing opportunities for professional growth and development. In order to track the success of delegation efforts and make any required modifications, it is also important to develop regular feedback loops and performance evaluation procedures. In general, studies on the delegation process in educational institutions provide insightful information about organizational dynamics, leadership styles, and tactics for raising management standards in the field of education. en_US
dc.description.abstract Процес делегування повноважень та відповідальності в управлінні освітніми організаціями відіграє вирішальну роль у забезпеченні ефективного керівництва та ефективної діяльності. У статті досліджено теоретичні аспекти делегування повноважень та обов'язків в управлінні закладом освіти, його значення, висвітлено його переваги, виклики та кращі практики. Також організація системи управління та діяльності в цілому в школі громади та шляхи вдосконалення управління приватною школою шляхом більш ефективного делегування повноважень та обов'язків. Наділяючи співробітників більшою відповідальністю та почуттям причетності, лідери можуть розширити можливості членів своєї команди, розподіливши за ними обов'язки та повноваження щодо прийняття рішень. Делегування є успішним, коли є чітка комунікація, довіра та відповідне навчання, щоб гарантувати, що обов'язки виконуються відповідно до призначених обов'язків. Крім того, успішне делегування сприяє зростанню співробітників, корпоративній ефективності та успіху в усьому світі. Ця стаття пропонує уявлення про динаміку делегування повноважень в освітніх установах за допомогою тематичних досліджень і теоретичних основ. Він також пропонує освітнім лідерам дієві поради щодо покращення організаційних результатів та вдосконалення практики делегування. Крім того, у цій доповіді будуть продемонстровані деякі графічні фотографії, таблиці та діаграми теорій делегування, приклади імплантованих Делегування повноважень у школах та стилі управління, що використовуються при делегуванні в навчальних закладах. У навчальних закладах делегування має важливе значення для підвищення ефективності, підвищення успішності учнів і забезпечення безперебійної роботи. Директори, керівники відділів та інший адміністративний персонал часто делегують обов'язки вчителям, допоміжному персоналу та студентським лідерам, що дозволяє їм зосередитися на своїх основних обов'язках, а також надає можливості для професійного зростання та розвитку.Ґрунтуючись на результатах досліджень делегування повноважень в освітніх організаціях, можна зробити висновки щодо найкращих практик процесів делегування. Ці висновки можуть включати рекомендації щодо розробки чітких політик та керівних принципів делегування, які відповідають місії, баченню та стратегічним цілям організації. Для того, щоб відстежувати успішність делегування та вносити будь-які необхідні зміни, також важливо розробити регулярні цикли зворотного зв'язку та процедури оцінки ефективності. Загалом дослідження процесу делегування повноважень у навчальних закладах дають глибоку інформацію про організаційну динаміку, стилі керівництва та тактику підвищення стандартів управління у сфері освіти. uk
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Private Higher Educational Establishment-Institute “Ukrainian-American Concordia University" en_US
dc.subject organizational management en_US
dc.subject education settings en_US
dc.subject leadership en_US
dc.subject educational organizations en_US
dc.title The process of delegation of authority and responsibility in the management of educational organizations (based on Eagles Nest Community School in Foso, Ghana) en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу