ELIB - UACU Repository

Міжособистісні конфлікти у бізнес-середовищі: причини виникнення та методи розв'язання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor
dc.contributor.author Бевзо, Г. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2022-09-06T09:35:54Z uk_UA
dc.date.available 2022-09-06T09:35:54Z uk_UA
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бевзо Г. А. Міжособистісні конфлікти у бізнес-середовищі: причини виникнення та методи розв'язання/ Г. А. Бевзо // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 32 (71). - Київ, 2021. - № 6. - С. 26 - 31. - DOI https://doi.org/10.32838/2709-3093/2021.6/05 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/61
dc.description.abstract У статті розглянуто основні положення концепту «міжособистісні конфлікти». Представлено різні наукові точки зору щодо процесу виникнення міжособистісних конфліктів, окреслено наслідки нерозв’язаного конфлікту для сторін. Уточнено принципові відмінності міжособистісного конфлікту та особистісного конфлікту з точки зору мотивів, цінностей та стилів у відносинах з людьми. Подана типологія міжособистісного конфлікту в контек- сті конфлікту завдань та відносин. З’ясовано передумови міжособистісних конфліктів: індивідуальні відмінності; міжособистісні проблеми; організаційні фактори; позаорганізаційні проблеми. Охарактеризовано кожен із видів міжособистісних конфліктів: псевдоконфлікт; конфлікт фактів; конфлікт цінностей; конфлікт політики; Его-конфлікт; метаконфлікт. Уточнено фази перебігу міжособистісних конфліктів: розбіжності в певному питанні; розбіжності у відносинах; конфлікт через конфлікт; конфлікт через вирішення конфлікту. Надано розуміння поняттю ефективного управління міжособистісними конфліктами. Зібраний і проаналізований фактичний матеріал дозволив проілюструвати певні спостереження щодо міжособистісних конфліктів у бізнес-середовищі. Подано пояснення найбільш поширених конфліктів у сучасних бізнес-спільнотах (клубах), виділено категорії міжособис- тісних конфліктів, які можуть виникати в бізнес-спільнотах. Представлено головні причини виникнення міжособистісних конфліктів у середовищі бізнес-спільнот: між засновниками клубів – конкурентами на ринку; засновником клубу та керуючим партнером; між членами наглядової ради та ідеологами (засновниками); топ-менеджментом клубу та ком’юніті- менеджментом; між іншими членами команди, бізнес-менеджерами, project менеджерами та менеджерами з розвитку тощо. Для розв’язання конфліктів може бути обрано один із варіантів: Win/Win, Win/Lose, Lose/Win, Lose/Lose. Як рекомендовану стратегію розв’язання міжособистісних конфліктів у бізнес-спільнотах обрано Win/Win – стратегію безпрограшних переговорів, об’єднання сил, а також залучення третьої сторони (медіатора). uk_UA
dc.description.abstract The article discusses the main position the concept of interpersonal conflicts. Various scientific points of view on the process of the emergence of interpersonal conflicts are presented; the consequences of an unresolved conflict for the parties are outlined. The fundamental differences between interpersonal conflict and personal conflict have been clarified in terms of motives, values and styles in relations with people. The typology of interpersonal conflict in the context of tasks on conflict and relationships is presented. The prerequisites for interpersonal conflicts have been clarified: individual differences; interpersonal problems; organizational factors; non-organizational problems. Each type of interpersonal conflicts is characterized by: pseudo-conflict; conflict of facts; conflict of values; policy conflict; Ego conflict; meta conflict. The phases of the conflicts progression have been clarified: disagreements on a certain issue; disagreements in relationships; conflict due to conflict; conflict due to the resolution of the conflict. An understanding of the concept of effective management of interpersonal conflicts is given. The collected and analyzed factual material made it possible to illustrate certain observations about interpersonal conflicts in the business environment. The explanations of the most common conflicts in modern business communities (clubs) are given; the categories of interpersonal conflicts that can arise in business communities are highlighted. The main reasons for the emergence of interpersonal conflicts in the business community are presented: between the founders of clubs – competitors in the market; club founder and managing partner; between members of the supervisory board and ideologists (founders); top management of the club and community management; between other team members, business managers, project managers and development managers, etc. One of the following options can be selected for resoling conflicts: Win / Win, Win / Lose, Lose / Win, Lose / Lose. Win / Win was chosen as the recommended strategy for resolving interpersonal conflicts in business communities – a strategy of win-win negotiations, joining forces, as well as attracting a third party (mediator). en_US
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject конфлікт uk_UA
dc.subject міжособистісні конфлікти uk_UA
dc.subject бізнес-середовище uk_UA
dc.subject розв’язання конфліктів uk_UA
dc.subject стратегія Win/Win uk_UA
dc.subject conflict en_US
dc.subject interpersonal conflicts en_US
dc.subject business environment en_US
dc.subject conflict resolution en_US
dc.subject Win / Win strategy en_US
dc.title Міжособистісні конфлікти у бізнес-середовищі: причини виникнення та методи розв'язання uk_UA
dc.title.alternative Interpersonal Conflicts in the Business Environment: Reasons and Methods of Resolution en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу