ELIB - UACU Repository

Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століття. Книга 3. Особливості інноваційного розвитку сфери вищої освіти США другої половини ХХ – початку ХХІ століття

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романовська, Олександра Олександрівна uk_UA
dc.contributor.author Романовська, Юлія Юріївна uk_UA
dc.contributor.author Романовський, Олександр Олексійович uk_UA
dc.date.accessioned 2022-09-28T12:02:48Z
dc.date.available 2022-09-28T12:02:48Z
dc.date.issued 2018 uk_UA
dc.identifier.citation Романовська О. О. Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століття. Книга 3. Особливості інноваційного розвитку сфери вищої освіти США другої половини ХХ – початку ХХІ століття : навчальний посібник / О. О. Романовська, Ю. Ю. Романовська, О. О. Романовський. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – 248 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-931-164-1 (серія) uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-931-165-8 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/81
dc.description.abstract У посібнику розглянуто досвід інноваційного розвитку, трансформації та удосконалення вищої освіти Сполучених Штатів Америки у період із другої половини ХХ – початку ХХІ століть. Студентам демонструються характерні риси, особливості та напрями інноваційної діяльності американських ЗВО – університетів, коледжів та інших навчальних інституцій – в умовах зацікавленості суспільства США в розвитку науки і техніки, отриманні нових знань, технологій, професій, у зміцненні престижу, економіки і потужності країни. У книзі аналізуються результати державної підтримки та впливу приватного капіталу на інноваційний розвиток американської вищої освіти та поступове перетворення ЗВО США в освітні економічні корпорації. Розглянуто нові ролі ЗВО в сучасному суспільстві, соціально-економічна сутність інноваційного розвитку сфери вищої освіти в умовах її реформування, вивчається теорія і практика організації інноваційної діяльності у сфері вищої освіти, досвід американців з організації та управління інноваціями в освіті. Наведено базові положення до теорії інноватики вищої освіти, розглянуто вступ до наукового напряму «інноватика вищої освіти». Детально представлено та проаналізовано особливості управління інноваційною діяльністю ЗВО, а саме – інноваційну політику та інноваційні відносини, розглянуто концепцію «потрійної спіралі» Г. Іцковіца. Посібник призначений для використання в педагогічних, економічних, інженерно-технічних університетах, інститутах і коледжах, а також при підготовці фахівців в інших ЗВО України. Може використовуватися для підготовки бакалаврів і магістрів педагогічних, соціально-економічних, інших гуманітарних спеціальностей при вивченні таких дисциплін, як економіка, підприємництво, менеджмент, маркетинг, педагогіка і психологія вищої школи, історія зарубіжних країн, філософія освіти, теорія освіти тощо. Також буде корисним для фахівців галузі економіки освіти, вищої школи, аспірантам і науковцям. en_US
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.title Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століття. Книга 3. Особливості інноваційного розвитку сфери вищої освіти США другої половини ХХ – початку ХХІ століття uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу