ELIB - UACU Repository

Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століть. Книга 4 : Особливості академічного (університетського) підприємництва у США другої половини ХХ – початку ХХІ століть

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романовська, Олександра Олександрівна uk_UA
dc.contributor.author Романовська, Юлія Юріївна uk_UA
dc.contributor.author Романовський, Олександр Олексійович
dc.date.accessioned 2022-09-28T12:13:08Z
dc.date.available 2022-09-28T12:13:08Z
dc.date.issued 2020 uk_UA
dc.identifier.citation Романовська О. О. Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століть. Книга 4 : Особливості академічного (університетського) підприємництва у США другої половини ХХ – початку ХХІ століть : навчальний посібник / О. О. Романовська, Ю. Ю. Романовська, О. О Романовський. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020. – 240 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-931-166-5 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/82
dc.description.abstract Посібник присвячений розгляду та аналізу особливостей академічного (університетського) підприємництва у США другої половини ХХ – початку ХХІ століть. Вивчається вплив вищої освіти, економічної, підприємницької і бізнес-освіти на стан і рівень підприємництва в суспільстві та національне економічне зростання країн. Досліджуються сутність академічного капіталізму та університетського підприємництва, аналізуються поняття та причини виникнення «академічного капіталізму», наводяться концептуально-методологічні та практичні засади інноваційної академічної підприємницької діяльності у сфері вищої освіти. Вивчаються місце підприємництва в сучасному суспільстві, концептуально-методологічні основи інноваційної підприємницької діяльності ЗВО, шляхи трансформації університетів у напрямі підприємництва, наведені підтвердження і розвинення концепції Б. Кларка «підприємницького університету». Розглянуто базові поняття з теорії університетського підприємництва, даються визначення базових понять «підприємницького університету», визначення його концептуальних рамкових основ, наводяться концептуальна модель підприємницького університету, складові підприємницького дослідницького університету, висвітлюється його роль у трансфері технологій і створенні нових фірм. Наведено зарубіжний досвід формування та впровадження інноваційної підприємницької діяльності в об’єкти вищої освіти, розглянуто систему утворення знань: шлях від НДДКР до впровадження і комерціалізації результатів, проаналізовано внесок дослідницьких університетів США в інноваційний розвиток країни, а також державні (бюджетні) витрати на вищу освіту США. Посібник призначений для використання в економічних, педагогічних, інженерно-технічних університетах, інститутах і коледжах, а також при підготовці фахівців в інших ЗВО України. Може використовуватися для підготовки бакалаврів, магістрів і аспірантів соціально-економічних, педагогічних, інших гуманітарних спеціальностей при вивченні таких дисциплін, як: економіка, підприємництво, менеджмент, маркетинг, педагогіка і психологія вищої школи, історія зарубіжних країн, філософія освіти, теорія освіти тощо. Також буде корисним для фахівців галузі економіки освіти, вищої школи, аспірантам і науковцям. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавництво "Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова" uk_UA
dc.title Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століть. Книга 4 : Особливості академічного (університетського) підприємництва у США другої половини ХХ – початку ХХІ століть uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу