ELIB - UACU Repository

Теорія і практика підприємницької освіти в розвинутих зарубіжних країнах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романовський, Олександр Олексійович uk_UA
dc.date.accessioned 2022-09-30T10:44:42Z
dc.date.available 2022-09-30T10:44:42Z
dc.date.issued 2003 uk_UA
dc.identifier.citation Романовський, Олександр Олексійович. Теорія і практика підприємницької освіти в розвинутих зарубіжних країнах : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 / О. О. Романовський ; наук. кер. М. І. Шкіль ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 40 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/91
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню зарубіжних підходів до професійної підготовки підприємців та визначенню шляхів і засобів використання досвіду підприємницької освіти провідних розвинених країн світу в національних умовах. Спираючись на зарубіжний досвід, доведено, що підприємництво є базою національної економіки, а ефективна підприємницька освіта - фундаментом економічного розвитку демократичного суспільства. Проаналізовано особливості формування підходів до підприємницької освіти в економічно розвинутих країнах світу. Доведено соціально-орієнтовану сутність підприємницької освіти як складової економічного потенціалу суспільства. Розкрито феномен підприємництва та термінологічні ознаки, що відрізняють його від інших видів сучасної економічної діяльності. Визначено і обґрунтовано вимоги до особистісних якостей підприємця і запропоновано на цій основі типологію сучасних підприємців; визначено умови формування особистості з високим рівнем підприємницької культури. В дослідженні виявлено особливості й умови здійснення підприємницької освіти у промислово розвинутих країнах світу та можливості використання зарубіжного досвіду в Україні; запропоновано модель підприємницької освіти та шляхи її реалізації в умовах вищої освіти України. Отримані в ході дослідження дані можуть бути використані для розробки складових галузевого стандарту підприємницької освіти (освітньо-кваліфікаційних характеристик та освітньо-професійних програм) і подальшого вдосконалення підприємницької освіти в існуючих вищих навчальних закладах України. Теоретичні положення та апробовані технології можуть бути використані при реформуванні всіх рівнів підприємницької освіти в Україні. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is devoted to investigation of foreign countries approaches to professional training of entrepreneurs and to determining ways of implementation of entrepreneurship education experience of the world. On the basis of foreign experience it is proved that entrepreneurship is the essence of national economy, and effective entrepreneurship education is the basis of democratic society economic develop-ment. Peculiarities of approaches development to entrepreneurship education in different countries with developed economy are ana-lyzed and studied. Socially oriented basis of entrepreneurship education as a constituent of the society economic potential is investigated. Entrepreneurship phenomenon and its termi-nological indications differentiating it from other types of contemporary economic activities are consi-dered. Requirements to personal qualities of an entrepreneur are defined as a basis for the proposed typol-ogy of contemporary entrepreneurs. Conditions necessary for development of personality characterized by high level of entrepreneurship culture are defined. The research presents peculiarities and ways of entrepreneurship education provided in industrially developed countries of the world. It also defines opportunities to use foreign experience in Ukraine. The model of entrepreneurship education and conditions necessary for its implementation in the system of higher education of Ukraine are proposed. The results of the research can be used for the development of the constituents of entrepreneurship education (educational qualification characteristics and educational professional programs) branch stan-dards and for further improvement of entrepreneurship education in present higher educational establish-ments of Ukraine. Theoretical issues and approbated technologies can be used in the process of reforming all levels of entrepreneurship education in Ukraine. en_US
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject підприємництво uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject підприємницька освіта uk_UA
dc.subject підприємницька освіта в зарубіжних країнах uk_UA
dc.subject національна освітня програма з питань підприємництва uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject організаційно-педагогічні умови uk_UA
dc.subject методи і засоби навчання uk_UA
dc.subject навчальні програми і плани uk_UA
dc.subject entrepreneurship en_US
dc.subject education en_US
dc.subject entrepreneurship education en_US
dc.subject entrepreneurship education in foreign countries en_US
dc.subject higher education en_US
dc.subject higher school en_US
dc.subject organizational and pedagogical conditions en_US
dc.subject teaching technologies and methods en_US
dc.subject syllabi and curricula en_US
dc.title Теорія і практика підприємницької освіти в розвинутих зарубіжних країнах uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу