ELIB - UACU Repository

Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романовська, Олександра Олександрівна uk_UA
dc.date.accessioned 2022-09-30T11:16:04Z
dc.date.available 2022-09-30T11:16:04Z
dc.date.issued 2002 uk_UA
dc.identifier.citation Романовська Олександра Олександрівна. Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. О. Романовська ; наук. кер. І. М. Ковчина ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/93
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі фостерної сім'ї Великобританії як соціально-педагогічного середовища підтримки особистості дитини. Здійснено теоретичний аналіз зарубіжних психолого-педагогічних досліджень стосовно цієї проблеми, розкриті особливості фостерної сім'ї як соціально-педагогічного мікросередовища, виявлені і обґрунтовані умови ефективного виховного впливу фостерної сім'ї: бажання дитини бути у прийомній сім’ї, доброзичливість фостерних батьків та їх рідних дітей стосовно прийомної дитини, професійність супроводжуючих соціальних педагогів дитини та прийомної сім’ї. Розкриті особливості підготовки і супроводного практичного навчання фостерних батьків для роботи з дітьми та доведена ефективність цього процесу. uk_UA
dc.description.abstract The research is dedicated to the problem of foster family in Great Britain as social and educational environment of child personality support. Society of every country understands that it is necessary to prevent crisis of children problem. Adopting families help to solve problems connected with social adaptation, education, moral up-bringing, spiritual, physical, professional and creative development of children-orphans and children deprived of parents’ care. The important condition for effective foster family functioning in Great Britain is based on interaction between foster families and a social worker proving fostering stabilization. The important part of this interaction is accompaniment of an adopted child by a social worker. en_US
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject фостерна сім'я uk_UA
dc.subject особистість дитини uk_UA
dc.subject соціально-педагогічне середовище uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject foster family en_US
dc.subject child personality en_US
dc.subject social pedagogical environment en_US
dc.subject professional competence en_US
dc.title Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу