ELIB - UACU Repository

Digitalization in the enterprise management system in the context of the COVID-19 pandemic and military aggression (based on LLC National Trading Group case)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Chaplynska, Natalia en
dc.contributor.author Ovchinnikova, Tetiana en
dc.date.accessioned 2024-03-20T11:23:55Z
dc.date.available 2024-03-20T11:23:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ovchinnikova T. Digitalization in the enterprise management system in the context of the COVID-19 pandemic and military aggression (based on LLC National Trading Group case): Master's Quatification Work: Specialty 073 – Management/Ovchinnikova Tetiana. - Kyiv, 2024. - 103 p. en_US
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/197
dc.description.abstract The work focuses on digitalization in the enterprise management system in general as well as within the realm of restaurant business, taking into account the challenges posed by the COVID-19 pandemic and military aggression. The research establishes a theoretical framework, exploring the multifaceted impacts of digitalization on management dynamics. It underscores the positive outcomes, including the enhanced operational efficiency, improved customer experience, adaptability to changing circumstances. The research is based on the real case of restaurants “Gastro Ukryttia”, LLC National Trading Group, and the main focus was set on the implementation and potential upgrade of a Point-of-Sale (PoS) system as a crucial instrument to digitalize restaurant management system and streamline business processes. The comprehensive analysis underscores the prospective advantages and increased efficiency, positioning the PoS upgrade as a strategic investment for the restaurant, enabling it to stay competitive and resilient in the face of challenges such as COVID-19 and military aggression. en_US
dc.description.abstract Робота присвячена темі цифровізації системи управління підприємством з акцентом на розвиток галузі ресторанного бізнесу під впливом викликів, що утворились через пандемію COVID-19 та військовий конфлікт. Дослідження базується на огляді теоретичних основ, розкриваючи багатогранні впливи цифровізації на динаміку управління. Воно підкреслює позитивні результати, включаючи підвищену операційну ефективність, поліпшену взаємодію з клієнтами та адаптивність до змінних обставин. Практичний розділ побудований за матеріалами ресторану “Gastro Укриття”, ТОВ «Національна Торгова Група», де досліджено рівень впроваджень та потенційного оновлення системи точки продажу (Point of Sale - PoS) як ключового інструменту для цифровізації системи управління рестораном та оптимізації бізнес-процесів. Комплексний аналіз підкреслює потенційні переваги та збільшену ефективність роботи підприємства, позиціонуючи оновлення PoS як доцільну стратегічну інвестицію для ресторана, яка забезпечує конкурентоспроможність і стійкість в умовах викликів, таких як COVID-19 та військовий конфлікт. uk
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Private Higher Educational Establishment-Institute “Ukrainian-American Concordia University" en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.subject military aggression en_US
dc.subject restaurant business en_US
dc.subject COVID-19 en_US
dc.title Digitalization in the enterprise management system in the context of the COVID-19 pandemic and military aggression (based on LLC National Trading Group case) en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу