ELIB - UACU Repository

Managing an international marketing agency (based on INFUSEmedia case)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Leshchii, Lesya en
dc.contributor.author Krainyk, Daria en
dc.date.accessioned 2024-09-02T12:49:36Z
dc.date.available 2024-09-02T12:49:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Krainyk D. Managing an international marketing agency (based on INFUSEmedia case): Bachelor's Quatification Work: Specialty 073 – Management/ Krainyk Daria. - Kyiv, 2024. - 70 p. en_US
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/283
dc.description.abstract The work focuses on managing an international marketing agency. It explores economic, legal and ethical aspects, evaluates methodological approaches used in marketing and provides innovative ideas to improve performance in this industry. Moreover, it demonstrates how these new approaches can be implemented in the context of an international marketing agency, taking into account associated challenges and opportunities. This research conducts a case analysis of INFUSEmedia's marketing management practices. It focuses on how the company is performing currently with its marketing activities and examines the strategies INFUSEmedia uses to operate efficiently. The work draws conclusions about why efficient international marketing management practices are important. It also provides practical insights and recommendations for managing marketing agencies that operate internationally. en_US
dc.description.abstract Pобота зосереджується на управлінні міжнародним маркетинговим агентством. Вона досліджує економічні, юридичні та етичні аспекти, оцінює методологічні підходи, що використовуються в маркетингу, і пропонує інноваційні ідеї для підвищення ефективності в цій галузі. Крім того, вона демонструє, як ці нові підходи можна реалізувати в контексті міжнародного маркетингового агентства, враховуючи пов'язані з цим виклики та можливості. Це дослідження проводить аналіз практик управління маркетингом INFUSEmedia. Воно зосереджується на тому, як компанія наразі працює зі своєю маркетинговою діяльністю, та вивчає стратегії, які використовує INFUSEmedia для ефективної роботи. У висновках зазначено чому саме ефективні практики міжнародного управління маркетингом є важливими, а також надано практичні рекомендації для управління маркетинговими агентствами, які працюють на міжнародному рівні. uk
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Private Higher Educational Establishment-Institute “Ukrainian-American Concordia University" en_US
dc.subject management en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject international agency en_US
dc.subject strategic approach en_US
dc.subject operational efficiency en_US
dc.subject industry trends en_US
dc.subject innovative solutions en_US
dc.title Managing an international marketing agency (based on INFUSEmedia case) en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу