The work focuses on managing an international marketing agency. It explores economic, legal and ethical aspects, evaluates methodological approaches used in marketing and provides innovative ideas to improve performance in this industry. Moreover, it demonstrates how these new approaches can be implemented in the context of an international marketing agency, taking into account associated challenges and opportunities. This research conducts a case analysis of INFUSEmedia's marketing management practices. It focuses on how the company is performing currently with its marketing activities and examines the strategies INFUSEmedia uses to operate efficiently. The work draws conclusions about why efficient international marketing management practices are important. It also provides practical insights and recommendations for managing marketing agencies that operate internationally.
Pобота зосереджується на управлінні міжнародним маркетинговим агентством. Вона досліджує економічні, юридичні та етичні аспекти, оцінює методологічні підходи, що використовуються в маркетингу, і пропонує інноваційні ідеї для підвищення ефективності в цій галузі. Крім того, вона демонструє, як ці нові підходи можна реалізувати в контексті міжнародного маркетингового агентства, враховуючи пов'язані з цим виклики та можливості. Це дослідження проводить аналіз практик управління маркетингом INFUSEmedia. Воно зосереджується на тому, як компанія наразі працює зі своєю маркетинговою діяльністю, та вивчає стратегії, які використовує INFUSEmedia для ефективної роботи. У висновках зазначено чому саме ефективні практики міжнародного управління маркетингом є важливими, а також надано практичні рекомендації для управління маркетинговими агентствами, які працюють на міжнародному рівні.