ELIB - UACU Repository

Digital marketing tools for omniconsumers – new strategies of promotion in after pandemic realities (on the basis of “PrivatBank” )

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Bielova, Olena en_US
dc.contributor.author Yemelianenkova, Vladyslava en_US
dc.date.accessioned 2022-08-16T09:15:15Z
dc.date.available 2022-08-16T09:15:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Yemelianenkova V. Digital marketing tools for omniconsumers – new strategies of promotion in after pandemic realities (on the basis of “PrivatBank” ): Bachelor's Quatification Work: Specialty 292 – International Economic Relations/ Yemelianenkova Vladyslava. - Kyiv, 2022. - 63 p. en_US
dc.identifier.uri http://elib.uacu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/41
dc.description.abstract In the twenty-first century, it's impossible to picture a business that doesn't use a variety of digital marketing tools, such as web marketing, social media, and so on. Digital marketing tools are a relatively "new" option for marketing managers to incorporate modern technologies into their companies. We live in a digital world, and the greatest way for businesses to communicate with their customers is through digital channels, which are where they spend the majority of their time. This work deeply analyzes digital marketing tools for omniconsumers from a theoretical perspective, studies “PrivatBank '' digital marketing tools and strategic aspects and suggests ways of enhancement of banking digitalization and overcome weaknesses of digital marketing tools on the base of “PrivatBank”. en_US
dc.description.abstract У двадцять першому столітті неможливо уявити собі бізнес, який не використовує різноманітні інструменти цифрового маркетингу, такі як веб-маркетинг, соціальні мережі тощо. Інструменти цифрового маркетингу – це відносно «новий» варіант для менеджерів з маркетингу впроваджувати сучасні технології у свої компанії. Ми живемо в цифровому світі, і найкращий спосіб для компаній спілкуватися зі своїми клієнтами це цифрові канали, де вони проводять більшу частину свого часу. У цій роботі глибоко аналізуються інструменти цифрового маркетингу для всіх споживачів з теоретичної точки зору, вивчаються інструменти цифрового маркетингу «ПриватБанку» та стратегічні аспекти, а також пропонуються шляхи посилення цифровізації банківської діяльності та подолання слабких місць інструментів цифрового маркетингу на прикладі «ПриватБанку». uk_UA
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Private Higher Educational Establishment-Institute “Ukrainian-American Concordia University” en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject digital marketing tools en_US
dc.subject digital channels en_US
dc.subject digital economy development en_US
dc.subject цифровізація en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject інструменти цифрового маркетингу en_US
dc.subject цифрові канали en_US
dc.subject розвиток цифрової економіки en_US
dc.title Digital marketing tools for omniconsumers – new strategies of promotion in after pandemic realities (on the basis of “PrivatBank” ) en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу